snnur97 Canim endiselenme ,adet dönemin geldiğinde ilk ay adet sancısı çekiyorsun genelde , ben hamile kaldıktan sonra ilk ay döngüsü geldiğinde çektim ikinci ay daha hafif ucunçu ay hiç olmadı , için rahatlaması için gittiğinde yine sorarsın doktoruna