Mrvtpz valla bende
beşik aldım
bebek arabası puset takımı aldım
10lu hastane çıkışı bitane aldım
5 Li hastane çıkışı 3 takım aldım
havlu bornoz takımı almadım organik mi nerden aldın sen?
reflü yatağınıda ne marka aldın?
babynest onu takım aldım puset Örtüsü falan
pişik kremi şampuan falan almadm musteladan düşünüyorum sen ne aldın marka olarak
deterjan leke çıkarıcı Minoris aldım eşimin abinin oğlunun bi çok kıyafeti vardı 4 makina kadar zıbın tulum alt üst falan
banyo küvet seti bende aldım
battaniye falan 8 tane var
3 tane Müslin
3 tane etek bezi derler ince battaniye gibi
kendime 2 takım aldım pijama
daha çok eksiğim var benim