Arkadaşlar merhaba size bi konu hakkında soru sormak istiyorum bn ilk gebeligimde idrar yolu enfeksiyonun dan dolayı erken doğum yaptim şu an ikinci gebeligim ve 25. Haftadayım ilkin erken doğum yapanlar ikinciyi yine erken doğurma riski varmış diye duydum doğru mu acaba 😔