Duru40 Allah yardımcın olsun, babasıyla abisi ne alaka ya ? Poyraz ismini ben Kağan ismini eşin koydu. Ailelerin karışması ne demek 🤔 çok saçma. Abi ne alaka ya. 😂😂 eşimle ben yapıyorum bu çocuğu, sonuçta biz seslencez o çocuğa, o yüzden ilk önce anne ve babanın ismi yüreğinde içselleştirmeye gerek.