0101sevo senın de az kalmıs bundan sonra hızlı geciyor rabbim zamanında dogum nasip etsin 🥰🥰 ben 32den sonra 34 te gittim baktım bırsey yok sımdı 38de gidicem bakma sen doktor 2 haftada bir gel diyor ama kendini iyi hissediyorsan bebekte iyise bosuna gitme canım