Annesininhatunkizi Merhaba kızlar iyi geceler , bugün aldığım ilacı yanlışlıkla iki kez aldım ve şimdi sanki sancılarım var korkuyorum. Acile geldim lütfen dua edin bebeğime bir şey olmasın. 18 haftalık hamileyim 😔🤲🤲
evreM-0 Inşallah birşey yoktur rabbim once bebeginize sonra size sağlık versin 🤲 rabbim yardımcınız olsun dualarımızdasınız 🙏
Annesininhatunkizi evreM-0 Allah razı olsun canım ❤️❤️ Çok şükür her şey yolundaymış hiç bir sorun çıkmadı 🤲
Lezginka İlacınızı yalnızca 1 doz fazla almışsınız, bazen unutup 2 doz aldığımız ilaçlar olabiliyor bu mantıkla her şey yolundadır diye ümit ediyorum sizin için, üzülmeyin
evreM-0 Annesininhatunkizi çok sevindim sizin adınıza inşallah doğuma kadar güzel olur herşey hiçbir olumsuzluk yaşamazsınız🤲🙏