Biannekiz bende de bu akşam aşırı gaz ve büyük tuvalet ,küçük tuvalet ,ağrı hepsi var ama yattım yatağıma bakalım,seninde henüz tam doğum sancısı gibi durmuyor canım,suyun gelmediği sürece hastaneye gitmeye gerek yok gibi geliyor bana,ağrıların artarsa sıcak duşa gir bence