Ben de 18 haftalık oldum.53 kg ile hamile kaldım şuan 60 kgyim yani evet kilo alacağımı biliyordum ama niye bu kadar kısa zamanda çok aldim anlamadım evet iştahım arttı ama bu denli alacak kadar da yemiyorum.Neyse bundan sonrasında dikkat edersem umarım daha düzeyli kilo alırım.Onun dışında evlenmeden önce hep dogum hikayelerinden, doğumdan korkardım ama sanırım Allah o gücü veriyor ve korkmuyorum ve korkunun yerini mutluluk aldi.Hatta normal doğum olabilir diyorum suan artık doktorum ne derse.Sizlerin nasil gidiyor hamilelik süreci?