Meraba bayanlar ben yeşim buraya yeni katıldım 16 haftalık hamileyim sizlere birşey sorcaktım gecen cuma doktora gittik iyi şeyler demedi ben duyduklarımdan sonra gözler kançanağı gibi oldu doktorum plasentanın yukarı cıktığını olması gerektiği az daha aşağısıymış kanama olursa gel hemen dedi ağrın olursa gel ama hiç birşey olmasa 1 ay sonra gel dedi bende çok korktum ilaç verdi progeston diye düşük hapıymış kullanıyorum ama çok korkuyorum 😞☹️