zehra035 Günaydın bende ikiz bebeklerime hamileyim 22.haftama girdim 4 kilo aldım. Doktorunuza söylediniz mi kilonuzu belki beslenme düzeni verir size..benim doktorum 17.hafta itibari ile beslenme düzeni verdi ve onun dedikleri yönünde yemeye dikkat ediyorum ve muhakkak hergün 6000 adım atacak şekilde yürüyüş yapıyorum. Özellikle yürüyüşü çok tavsiye ederim çok iyi geliyor inanın.