Merhabalar ikiz gebeyim, 18 haftalık. Doktor rahim uzunluğumun kısa olduğunu ve rahimi dikmesi gerektiğini söyledi. Yoksa erken doğum ve düşük riski olabilir dedi ama en ben bu ameliyattan çok korkuyorum, bebeklerime zarar gelmesinden çok korkuyorum. Daha önceden bu ameliyatı geçirip, bebeklerini sağlıkla kucağına alanlar var mı?