aslihan1 Hediye Dağdeviren’e gitmeye başladınız mı ? Ben hamile kalmaya karar verdiğimde gitmiştim. Tanıdık vasıtasıyla gitmeme rağmen o kadar ilgisizdi ki, ne telefonla ulaşabildim, ne de asistanından düzgün bilgi alabildim. Smear testi sonucumu bile eşim hastaneyi arayıp azarlayıp aldı. Başlamadan Hediye Dağdeviren maceramı bitirmiş oldum. Umarım sizin başınıza da aynısı gelmez bana denk gelmiştir. Ben iyi ki diyorum. Çünkü şu an hem doktorum, hem hastanemden çok memnunun.