Kadersglm 38+3 haftalık hamileyim ve gerçekten çok çatlağım oldu karnım, yanlarım, basenlerim inanılmaz çatladı ve çok kötü duruyor napabilirim tecrübesi olanlar fikir versinler lütfen.
ikizminikler Kadersglm harita gibiyim resmen bugün göğüslerimde hatta kollarımda da çıkmış yeni fark ettim 😕 ne zaman beyazlıyor bide bunlar bari böyle pembe mor kalmasınlar
Sebis3232 Kadersglm bende bebe yağı vazelin kullananlardanim 1.de olmamıştı ama vücud yapısı diyolar suan 2ye 32 haftalık hamileyim kaçıncı haftada çıkıyo ki varsa yani olucaksa biri de beni aydinlatsin kızlar
Eczmery123 ikizminikler aslında pembe morken çözüm bulmak daha kolay diyorlar. Bolca nemlendirin aklınıza geldikçe. Beyaz olunca geri dönüş olmuyor ne yazık ki 😞
Kadersglm ikizminikler gerçekten çok kötü bir durum ya bende aynı durumdayım kalçamda bile çatlak gördükçe moralim bozuluyor.
ikizminikler esengl_ 36 bide ikiz aniden çıktı göbeğim felan doktor bile o kadar çatlamama şaşırdı rahim birden genişleyince bu kadar çok olmuştur dedi vajina üstünden göğüs altına kadaar mosmorum
esengl_ ikizminikler son haftalar daha çok büyüyor ya karın rahim ondan herhalde ikizseniz birde iyi yanı bu hafta ya kadar catlamamissiniz 😃 senin ki bize göre ×2 büyüklük normal canım ya deri dayanmaz ki tekde bile çatlıyor sıkma canını napalim olacak şey bunlar. Bende 35 im korkuyorum her an catlicam diye 😁
33Busra33 Gebeliğim boyunca yağlar kremler kullandım sürekli… Bol bol su içtim ama nafile maalesef çatlaklarim oldu yani kızlar ne yaparsak yapalım vücut yapısı ile alakalı üzgünüm… Yavrularımızın hatırası olarak onlarida sevmek zorundayız deyip kendimi teselli ediyorum 🤗
Hayat1234 Bencede vücudla alakalı bende bebe yağı vazelin kullaniyorum ama ne fayda yapilcak bişey yok