Melosss_4433 Canım, benim ilacın her türlüsü yasak, hiçbirşey kullanmadım mecburiyetten dolayı. Folik asit için günde 3-4 sabahları tane ceviz ve akşamlarıda hep bol yeşillik yedim. Meyvemi hiç ihmal etmedim, süt yoğurt peynir ve yumurta her öğün en az 1 posiyon mutlaka tükettim. Bebeğim de gayet iyi maşallah 🧿 hep 1 hafta önden gitti gelişimi. Beslenmeni çok düzenli yaparsan ilaçtan çok daha etkili ve faydalı aslında. 🌺😘