Kızlar biz eşim işten gelince yemeğe oturuyoruz yani saat 7 buçuk en geç 8 gibi daha sonra yatana kadar işte meyve falan yiyorum bazen ama yatağa girince hemen uyuyamıyorum ve hemen acıkıyorum napıcammmm😭😭 resmen şuan oturup yumurta kırıp yiyesim var ama bunlar hep kilo olarak dönücek😭17+6 haftalığız