Merhabalar kızlar 32+3 olduk şükür hastaneyle evim yakın taksiyle 5 dk o yüzden çok fazla bir şey götürmekte istemiyorum inşallah en fazla bir gece kalır cıkarkz normal doğum olursa bebeğim için çantaya koyacaklarım bunlar
-10’lu hastane çıkışı ama tek önlük çıkarcam
-4’lü takım (Kısa kol çıtçıtlı body, Patikli alt, Uzun kol üst ve şapka)
-bir adet uzun kol Tulum
-bir adet çıtçıtlı body
-bir çorap toplamda iki çorap ediyor
-bir tane eldiven toplamda iki eldiven ediyor
-bir kalın battaniye (penye battaniyesi 10’lu takımın içinde)
-ıslak havlu
-10 adet bez
-pişik kremi
-biberon
-emzik
sizce eklemem gerekn başka bir şey varmı tecrübeli anneler cevaplarsa daha memnun olurum ☺️