momelif Bdp icmek den bahsetmedm zten cnm gargara yapmak icmek anlamina gelmiyor bnde kac dr dn hatta tv den bile duydum tansiyon yukseltiyor cok sık tuzla gargara yapmayin diye bizde genetikte tansion o nedenle cok duydum bunu
momelif Semakrmz95 suan yapilabilcek bol su bigaziniz kuru kalmasin en yakn zmnda dr a gidin tbi hamilelkte kontroller dha sıkı tutulmalı
Semakrmz95 momelif sabah uyandığımda şişlik inmiş yutkunurken acıma yoktu. Şuan sadece boynumu çevirdiğimde yada dokunduğumda çok ince bir sızı var.
neslihann87 Semakrmz95 kafamda olmuştu kulağıma yakın bi bölgede nöroloji küçükken veya yakın bi zamanda enfeksiyonlu bi hastalık geçirip geçirmediğimi sorduki çocukluğum bronşitle geçmişti onun etkisiyle olmuş bi süre sonra geçmişti ama siz yinede doktora gidip bi muayne olun
Semakrmz95 neslihann87 benimde çenemin altında oldu. Yemek yerken birden bire hemde. Akşama doğru şişmeye ve yutkunurken acımaya başladı. Bu sabah uyandığımda şişliği inmiş çok rahat şekilde yurkunuyordum herhangi bir acı yok. Sadece boynumu çevirdiğimde ve dokunduğumda acıyor. Kötü birşey olsa bu kadar çabuk geçer mi
momelif Semakrmz95 insaallah gecior olablr bol bol su icin ama devam ederse bi dr a gorunn hamile oldgnz icin bakilmakta fayfa vr bazn anlikta sisior bnm hep sis agrim gecior tekrrlior bnde bilemiorm sonum ne olck 6 ay snra kontrolm vr yine ozmn bakilck tekrr
neslihann87 Semakrmz95 yağ bezesi olsa o acı ağrı yapmıyo kızımında boynunda çıkmıştı birden bikaç hafta sonra geçti kötü bişey olsa bukadar çabuk geçiceğini sanmıyorum ama tekrarlarsa ihmal etmeyin gidin annem göğüs kanseri geçirdi ben bu konularda çok evhamlıyım buyüzden
Semakrmz95 momelif elbette asla ihmal etmem şuan herhangi bir şişlik acıma yok ve bu sürekliliği olan birşey değil bende ilk kez böyle birşeyle karşılaşıyorum. Ama dediğim gibi kasılma yada ani refleksle olduğunu düşünüyorum yoksa geceden sabaha geçmesi imkansız
Lylts momelif merahaba benimde lenf bezlerim şişiyor bazen iniyor sonra bir daha şişiyor bende çok korkuyorum kan tahlillerinde sorun görünmüyor ultrasonda temiz görünüyor ben ağlaya ağlaya helak oldum
Semakrmz95 Damlaltinay evet canım şişti ve yutkunurken acıyordu ama sabah karşı geçti anlayamadım ne olduğunu🤷♀️
momelif Semakrmz95 lenf bezi siskesi deilde belki agirtmissindir cnku lenf bezi birgunde inmior birkac gn bakin eger birsy yksa zten sorn yk demektir
Damlaltinay Semakrmz95 bende çıktı öyle bir sabah aynı şekilde sol boğazımın kenarında. Çok korkmuştum kanser oldum diye 😂 ama kendiliğinden geçti tabi benimki 6 ayda falan geçti. O zaman polonyadaydım, doktora gittim. Vitaminsiz kaldığımı söylemişti.
Semakrmz95 Damlaltinay benimde sol boğazımın kenarında. Ama şuan ne şişlik ne acıma hiçbirşey yok. Sadece dokununca yada boynumu hareket ettirdiğimde çok az acıyor. Dün biraz geçer diye masaj yapayım dedim belkide o yüzden ağrısı devam ediyor
Semakrmz95 neslihann87 şuan hiçbirşey yok yemek yerken biraz acıyo o kadar. Ama dediğiniz gibi birşey olsa bu kadar çabuk geçmez büyük ihtimalle kasılma v.s oldu
Bdp Lylts Lylts çok geçmiş olsun muhtemelen birşey olsa kan tahlilin de çıkardı. Nasıl bi belirtiniz var ?
Lylts Bdp çene altında ağrı vardı çenemde de 2 tane kör sivilce onlar şişirmiş dedi 3 doktor da kan tahlilinde birşey çıkmadı öyle ağrısı devam edince gerildim baya şuan daha iyiyim ama
Birsen2906 Lylts ağrılı olması enfeksiyon belirtisidir canım bide konuşmada önemli yani boynunuzu aşağı egdiginizde elinize mi geliyor yoksa direk karşıya baktığınızda şişlik varmi