Yarenim7 benn ilk dogumumdan sonra eve tansiyon aleti aldım onu kullaniyroum bence sizde öyle yapın yediklerinize dikkat edin bol bol su için kötü düşünmeyin :) benim ilk gebeliğim özelde devam ediyordu doktorum son ana kadar farkedemedi diye çok sinir olmuştum devlete yolladı hemen başından savarmis gibi . Bende özele gitmek istemedim istanbuldaysaniz Zeynep Kamile gidin derim çünkü genel kadın sağlık doğum üzerine ben ordan takipliyim illa denk geliyor insan yerine koymayan doktorlar ama olsun en azından takipli oluyorsun ve napman gerektiğini biliyorsun iyi doktor çok araştırdım perinatoloji üzerine ama bulamadım bende doğduğum yerde soğutmayı düşünüyorum şuan ,:)