Umutcumunannesi Kizlar tsh degerim 1.95di en son 1 bucuk ay once suan 26+5 haftaligiz tsh degerim 3.5 olmuş fazla mı yarin doktorum soyluycek ama korktun troid yüksekliği gebeliktw tehlikeli diye biliyorum
Bdp Umutcumunannesi olması gereken değer 0.4 - 4.3 o degerler arasinda sizinde ilac kullanmiyor musunuz ?
Sidlya Umutcumunannesi bende ilaç kullanıyorum düşer hemen merak etmeyin her sabah aç karnına alıyosunuz değil mi
Nesliihan Umutcumunannesi merhabalar benim tsh değerim 11 çıktı.. doktor şaşırdı 11 görünce o bile ve normalde ilaç kullanıyordum ztn 75 mg olarak demek ki hamile kalınca hormonlardan dolayı yetersiz kaldı bilmiyorum birşey olurmu çok korkuyorum bende 45 günlük hamileyim ilaç dozunu bir anda cok artıramam dedi az artırdı büyük ihtimal o yetersiz kalıp hemen düzeltmiycek değeri kötü birşey olurmu korkuyorum
momelif Umutcumunannesi bazi hamileliklerde oluyor cnm ilac veriyor ve duzene girior hamilelktn snra da duzene girior yinede takip ediliyor tabi ama bu sekilde olan cok insan vr ilac kullanınca hemen duzelior ztn Endiselenmeyin ve vakit kaybetmedn dr a gidin
Bebislerimiz İnternette bununla ilgili cok kotu seyler yaziyor sakin strese girme 3,5 cookk yuksek degil benimde 3,4 cikti endokrine gittim ilac verdi duzenli onu içiyorum
Bdp Umutcumunannesi merak etmeyin duzenli ilac kullaniminda dusuyor ki cok yuksek bi deger degil cok gecmis olsun
Umutcumunannesi Sidlya ben hic ilac kullanmadim simdiye kadar simdi sonucuda enabizdan gordum o yuzden doktor ilac verir mi bilmiyorum