Yasemin688 Neredeyse 1 buçuk yıl ovülasyon testiyle takip ettim her ay.. Yanlış bilgilendirmek-ümitlendirmek istemem ama ben farklı bir marka ovülasyon testiyle deneme yapmıştım gebelik var mı diye. T çizgisi C kadar olmasa da belirgin şekilde çıkmıştı. Yine de 1-2 gün bekleyip gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Hatta ovülasyon la tekrar denedim bu defa T çizgisi daha belirgin çıkmıştı. Tabi bu ovülasyonla gebelik öğrenilir demek değil ben kendi yaşadığımı anlattım. Gebelik testi mevcutsa biraz bekleyip onu yapın en doğrusu. Sonucu merak ediyorum bende. Hayırlısıyla inşallah nasip olsun🌸