mirzabebek-0121 bebege zarar verecek biseyi doktorlar yapmaz, gerekli gorurlerse reddetmemenizi tavsiye ederim. Zaten artik hamilelik ve annelik yolunda olacaginiz icin senelik rutin kontrollerinizi de yaptirmaniz gerekecek. Bu da senede bir her kadinin alttan muayene olmasi demek, bu kaygiysa da korkuysa da, utanmaysa da asmaniz gereken bir durum. Kendi sagliginiz icin. Hic alttan muayene olmamak ve bununla gururlanmak gibi durumlar goruyorum burada ama bu guzel bisey degil maalesef. Vucudumuzun bir organi, agiz gibi, kulak gibi ve aslinda oldukca onemli uretkenligimizi sagliyor.