Gebeliği anne babalarınız dışındakilere ne zaman duyurdunuz? Ben 8+4teyim daha önce bir kimyasal bir de düşük geçirdim(8+3 te gelişimi durmuştu 11hafta civarında düştü). Düşükle somuçlanan gebeliğimde kalp atışını duyunca herkese duyurmuştuk sonra kaybedince yüz kişiye kaybettik demek çok kötü oldu. Hatta düşüğün üzerinden iki üç ay geçtikten sonra bile bebiş nasıl diye soranlar oluyordu 🤦 Şimdi de her an korku içindeyim, daha kimse bilsin istemiyorum ama annemler falan paylaşmak istiyor anne babalarıyla kardeşleriyle. Sizce ne zaman paylaşmak lazım?