Selamlar.benim ikinci hamileliyim. Birinci hamileliyimde cok kilo almamistim alinan kilolarida kolayca verdim dogumdan 1 ay sonra karnim falan hepsi gitti 43 kq kaldim. Ikinci hamilelikdemi oyle olacakmi?(( yani birinci hamilelik gibi kilolari ata bilcemmi?? Tesekkurler