Muhammedikbal 34 haftalık gebeyim sabah kalktığımdan beri sol kasığımda bir ağrı var. Gaz sancısı mı ayrıt edemiyorum böyle bir durum yaşayan var mı??
momtobem Muhammedikbal ben de 34. haftadayım bana da iki gün oldu üst üste bugün geçti. Bebek baskı yapıyordur diye düşündüm
uykusuz1parol momtobem Bende bu sorunun cevabini cok merak ediyorum hadi siz 30 lu haftalardasiniz benimki daha 13 haftalik .Birde bacaklarimi duz uzattigimda geriliyor sanki kasiklarim normal dimi bunlar sizde yasadiniz mi acaba bu haftalarda
Muhammedikbal uykusuz1parol kasık ağrım ilk 10hafta olmuştu normal demişti Dr. Birde dünden itibaren başladı 😪
akdemirnurcan Benim 20. Haftalarda sol kaşığım ve daha altı çok ağrıyordu hatta yürürken bile zorlanıyordum idrar enfeksiyonu varmış monurol kullandım bol su içtim enfeksiyon geçince ağrı da gecti
akdemirnurcan Muhammedikbal evet bende hep sordum hamilelik arttıkça normal dediler ama enfeksiyondanmıs