ilaydaC Canım her ay korunsak bile rahim kendini gebeliğe hazırlar.Yumurtanın yerleşebilmesi için kalınlaşır.Eğer gebelik olmazsa dökülür,bu da adet kanaması oluyor.Benim adetim 3 gün gecikmişti lekelenmem oluyordu.Doktorum ultrasonla baktı rahmin kalın gebe kalma ihtimalin yüksek dedi.Ama 1 gün sonra adet oldum :( Ama inşaallah sen hamilesindir canım.Eğer adet olmazsan ve kan testi veremiyorsan erken gebelik testi yap geç döllenme olabilir çünkü.