Merhaba hanımlar gebelikte göbekte çıkan tüyleri almayın diyorlar ben gebelikten önce göbeğimi temizliyordum şimdi temizlesem bi sıkıntı olur mu kendimi çok rahatsız hissediyorum böyle tüylü tüylü doktora gidince açmaya utanıyorum sizce ne yapmalıyım önerisi olan var mı ?