Canım anneler bende doğurdum sonunda..Pek bi heyecanla yazamıyorum okudukça anlayacaksınız sebebini..40+1 de kontrol diye gittim yatışımı yaptılar öğlen 12 de akşam saat altıda suyumu patlattılar sezeryan riskimde vardı bebiş iriymiş biraz..Suyumu patlatırken içerden bi yeri yırtmışlar çok kanamam oldu sancı çekerken,kanama durmasaydı 8 cm açıklığa rağmen sezeryana giricektim ama çok şükür normal doğurdum.Bebeğimin kafası biraz büyük olduğu için vakumla çıkardılar çok zor doğurdum 8-9 kez ıkındım daha sancı odası da bile ıkındırdılar bebek insin diye ahh ahh akşam ondan gece 12 ye kadar çok sancı çektim. Neyse çok şükür oğlum doğdu sabahına doğumda kürek kemiğinin kırıldığını öğrendik yavrumun kolunu sardılar sargı beziyle.İri bebek doğumlarında ve zor doğumlarda normalmiş öyle dediler gerizekalılar bunu bildikleri halde bebeğimi konrtol etmeden vermişler bana. Biz kendimiz farkettikte hemşirelere doktorlara söyledik öyle anlaşıldı. Hastane çıkışı hemen ortopediye götürdük hamdolsun çok önemli değilmiş kaymarmış kendi kendine 2 hafta içinde. Ortopedi çıkışı evimize geldik cuma günü akşamı,cumartesi günüde sarılık testi için götürdük akşam üstü sonucları çıktı 21miş değeri hemen çocuk acile götürdük yatışını yaptılar o günden beride yavrum hastanede fototerapi görüyor ne zaman çıkıcak bilmiyoruz 14 e düşmüş değer ama 3 günlükken nasıl bi anda 21 e yükselmiş araştırmak için gözetim altında tutacaklarmış.. Benimde doğum hikayem böyle güzel anneler.Bir gece evimizde durabildi oğlum sonra ağlaya ağlaya bıraktım hastaneye şimdi süt sağip götürüyoruz görüşte yasak covidden dolayı. Dua istiyorum hanımlar çok özledim oğlumu bir an evvel kavuşuruz inşallah🤲🏻🤲🏻