Dilara1503 Kızlar bu akşamdan beri kasıklarmda baskı var bebek toplanıyor sürekli doktorum geçen hafta kontrolde bebek hareketlerinde tutup bırakma artabilir demişti sanırım kastettiği şey bu kasıklarıma baskı yapıyor huzursuz oldum var mı benm gibi 😔
Mucizeeemmmmmm Dilara1503 canım bendede bu aralar toplanma oluyor 30+5 günde 10 kere normal saylıyormuş bildiğim kadarıyla ağrımda oluyor doktor rahim büyüdüğü için dedi
Dilara1503 Mucizeeemmmmmm günde değil işte 4 5 saat içinde oldu o yüzden huzursuz oldum bende suan öyle bişey yok mesela dün akşam başladı gece 2 ye kadar sürdü 15 20 dk da bir toplandı