Ozgmmtl O kadr heyecanlıyım ki aslında ikinci sezeryanım ama cok korkuyorum ve aklıma geldikçe sakinleştiremiyorm kendimi.napıcam nasıl giricem bu ameliyata.bu kadr panik atak olunmaz 😩
DenizGzm Ozgmmtl benimde 1 haftam kaldı kuzum anksiyete panik atağım var bide bende aynı durumdayım seninle :(
Ozgmmtl DenizGzm ay inanılmaz bişey ya ben korkmazdım böyle şeylerden şimdi uykuya bile dalamıyorum.eskiden ne cesaretliymişim
Ozgmmtl Msy5151 belli olmuyo canım ilk doğumsa bekletiyorlar 40 haftaya kadar.ama ikinci yada mecburiyse 38-39 arası alıyorlar.ben 38+5im mesela