Kizlar bugün doktor kontrolum wardi normal doğum korkumdan dolayı en başından beri sezeryan olarak planlamistik ama son anda doktorum Corona oldu ve doktor değiştirmek zorunda kaldım. Gittiğim doktor sezeryan değilde normal doğuma teşvik eden bir doktor. Kendisi bana hastaneye geldigin anda epidural uygulayıp ağrısız bı sekilde normal doğum yaptiricagini söyledi ne muayene ağrısını ne doğum ağrısını hissediceksin guwen bana falaan dedi ama 0 ağrıyla doğum olur mu hiç böyle bir durum yaşayan var mı?