Selam en güzel anne ve anne adayları ❤️ Bu konumuz da benden olsun istedim… Benim korku mudur bilmiyorum ama nasıl anlatsam karşımdaki birisi ameliyattır kesik yara bere vs onları anlattığı taktirde direkt ciddi anlamda tansiyonum düşüyor. Belki size komik gelecek ama kaşımı alırken mesela ufacık bir kılı alamayıp dakikalarca onu almak için uğraştığımda bile gerçekten tansiyonum düşüyor. Sözün kısası en ufacık şeyde tansiyonum düşüyor. Normal doğum istiyorum ama nasıl doğurcam ben bu halde diye düşünmüyor değilim. 🤷🏻♀️😀 Haydi biraz cesaret verelim birbirimize ❤️