Ben aldim ve hic pisman degilim. Hic belirtim olmadigindan sürekli panik halindeydim.
Cok korktugumda kullanip rahatliyordum. Zaten hareketlerini iyice hissetmeye baslayinca nerdeyse hic kullanilmiyor. Sadece cok sakin oldugu günler endiselenip, 2 dakika dinleyip kendimi rahatlatiyorum. Ben Iyi ki almisim diyorum, Yoksa delirirdim :)