Inciiio Kızlar 8 haftada nasıl hissediyorsunuz? Belirtileriniz nelerdir? Hiç belirtim yok olanda gitti zaten çok korkuyorum
eda45 Inciiio aşırı mide yanması ne denediysem ettiysem nafile 1 haftadir perişanım kurmaktan mide ağrısı heleki beni öldürüyo caresizim cok
Denizin Inciiio 7+3 üm sat başlangıcına göre , fakat benimde çok belirtim yok canım, göğüs uçlarımda hassasiyet bide kokuya karşı hassasıyetım var bırazcıkda gaz
Anne3 7+3 benim canım. Halsizlik uyku hali boşvermişlik hissi var bir gün kusacaktım hemen dr gittim hap verdi başkada olmadı bunlar dışı iştahım yok ama abur cubur falan yiyorum🤢
Birtane2307 Valla midem cok bulaniyor 6+4 kusmuyorum ama cok geliyor persembe doktora gidip ilac istiyecem vermese ben eczaneden alacam valla olmuyor boyle uyku istegi surekli var bide halsizlik
BerrusMom 8+3 haftalığız baş ağrım var halsizlik uyku hali var bide yemekten sonra çok bitkin düşüyorum iştahlı da yiyemiyorum :(
Anneadayi09 Inciiio 7+2 yim mide bulantim çok var 2 gündür afedersiniz ishal oldum geçmiyor ne iyi gelir?
Anneadayi09 Fasulyemibeklerken teşekkür ederim bu hafta randevum var gidene kadar geçmezse söylerim artık. Canım süt istedi içtim sonra lavaboya koştum o dokundu bana