mamyboy evet canım 14. Haftada rahatsızlandım kendi doktorum yoktu başka doktor baktı o zaman cinsiyeti erkek dedi 18. Haftada kendi doktoruma gittim o kız dedi 20. Haftada detaylı ultrasona girdim orda erkek dedi doktor halen tedirginim yine değişir mi yine alışveriş yapamaya korkuyorum ister istemez insanın morali bozuluyor bide çevresine söyleyince daha sonra nasıl açıklasam diye düşünüyor insan keşke hiç bi doktor emin olmadan net bisey söyleme