Sahikaklc Onurtugbaa beeen ☝🏼25+2 haftaligim iki hafta once siddetli agriyla acile gittim ve bobregimde genisleme oldugunu agrinin sebebinin ondan oldugunu soyledi bebegin baskisindan dolayi hamileliklerde olabiliyomus korkma canim
MuratZeynepDiner Onurtugbaa bende var 25 haftalıkken çıktı doktorum 100 gebeden birinde görülür dedi.doğumdan sonra geçer dedi
BurcuAydin Onurtugbaa 🙋♀️ malesef ben hamilelikte normalmiş ben taş düşürdüğüm için 2 kere ağrım oldu çok şükür ağrım yok artık doğumdan sonra düzeldiğini söyledi dr kafana takma normal 😊
Onurtugbaa Sahikaklc benim genişlemem 25 mm. Her gebede olabiliyormuş. Benim ki biraz fazla dendi. Yarın ürolojiye görüneceğim