Günde bir bardak süt içmeye başladım .ısıtıp akşam yatmadan önce ya da gün içinde içiyorum .gözle görülür bir faydası olur mu ? Sonuçta doğal değil ne olursa olsun alınmış süt .yani bebek kilosu artar mı ? Kilosu bebeğin şu an normal ,haftasıyla uyumlu dedi doktor ama yakınlarımız hep bebeğin çok küçük olacak diyor.Çünkü çok hareketliyim.bir Aydın falan yine oturuyorum o kadar değil ama bebeğim neden zayıf küçük doğsun ki ,haftasıyla uyumlu sonuçta..neyse her gün süt ve ceviz yiyorum umarım dedikleri gibi olmaz .en son 28.haftamda 1200 dü kilosu.