Gizemli213 Rkydmn keşke canım öyle yiyemiyorum ya denedim bir kaç kez yok yutamıyorum o yüzden genelde çift kaşarlı tost yapıp yiyorum
Aycakalender Bgmky sonradan farkettim yazmışsınız 😂 bende yiyorum dediğinizi fakat su çok az içiyorum ben canım istemiyor
Bgmky Aycakalender bak su işini de şöyle hallettim 😄 baktım bardakla içince günde en fazla 2-3 bardak içiyorum marketten cam şişeli bi su aldım onu hangi odaya gitsem yanımda taşıdım. Aklıma geldikçe kafaya dikiyodum. Kafaya dikince daha çok içiyo insan yani bende öyle oldu 😁
Gizemli213 Bgmky yogurdu benimde canım çok istiyor nedense tavuktan bende tiksindim ama yeni yeni yemeye başladım geri
Rkydmn Gizemli213 bende yoğurdu kaşık kaşık yiyemiyorum ama ayran çok severim hergün yapıp içiyorum☺️
Cnr Gizemli213 zaten artık bu haftandan sonra alıcak önemli olan bu haftadan sonra dikkat etmen ben 30. Haftaya kadar kilo aldım şu anda 37. Haftadayım 7 haftada 2 kilo aldım hep bebek aldı kiloyu
Aycakalender Bgmky bende öyle yapıyorum bardaktan tiksindim sanırım ben😂 kendi elimde yıkadığım bile kokuyor gibi geliyor 😂 yeni yeni şişeyle ama nasıl diyeyim bir litre ya da bir litreden biraz fazla inşallah yavaş yavaş fazlalaştırırım
Rkydmn Bgmky kızım olucak hayırlısıyla. İkinci gebeliğim benim. Bide 5 yaşında oğlum var. Sizin bebeğinizin cinsiyeti ne☺️
Bgmky Aycakalender aynen kendinizi koşullandırın bugün mesela bu şişeden 2 tane bitiricem gibi söz verin kendinize. Şuan yazarken bile aklıma geldi diye diktim kafaya 😁 şarapçı gibi sürekli elimde şişe 😁
2prens-annesi Aysubaburhan bende 37 haftamdayım 3 kilo dedi doktor haftasına göre uyumlu gayet iyi dedi ama bana zayıf geldi sanki son haftada almiyo kilo sanırım gerçi tek sağlıklı olsunda zayıf doğsun ilk oğlum 3750 doğmuştu buda zayıf olcak heralde biraz