Selam arkadaşlar, kaç gündür inanılmaz diş eti acısı çekiyorum.Bu dönemlerde olması da normalmiş sanırım. Başına gelen var mı evde neler yapılabilir veya doktora gitmelimiyim ilaç vs kullanabiliyormuyuz napıcam ben yardım lütfennn
Not:17.haftaya yeni girdik