A1b2c3df 9+4 haftalik hamileyim ve yaklaşık 2 haftadır kabızlık sorunum var artık çok zorlaniyorum ve kanama olmaya başladı çok ağrılı oluyor sizinde hamileyken başınıza geldimi ne yaptınız ne yapacagimi bilmiyorum ne yesem ishal yapar lütfen yardım edin😣😣
mervayd1n A1b2c3df canım muz kesinlikle yeme .. kayısı ve inciri küçük küçük doğrayıp kaynat sonra blendırdan geç onları cappy meyvesuyu gibi bi kıvam oluyor bunu yap yap iç valla ve tabi bol bol su
mervayd1n A1b2c3df daha da çok başındasın ben 36 haftayı bitirdim bebek baskısından dolayı şuan hemoroid oluştu 🙄 kabız olmamama rağmen oldu yani düşün ilerde çok daha zorluk çekersin karnın büyüyüp baskı yapacak
Byby99 A1b2c3df valla ben artık korkuyorum tuvalete gitmeye büyük abdesti geldi mi oturup ağlıyorum çok aşırı kanama ve ağrı oluyor Bi çözüm bulamadım da
A1b2c3df mervayd1n incir kayısı falan yedim birde bulantılarım çok fazla bir bardak su içsem çıkarıyorum beslenme de olmadığından onlar da bir ise yaramıyor