Kızlar geçen haftadan 1 cm açılmam var, üstünden 1 hafta geçti, doktor da bana tahmini en fazla 1 hafta vermişti, şu an çok şiddetli bi bel ağrım var, nefes aldıkça acı çekiyorum nerdeyse, belimin iki tarafından ara ara kasıklarıma da giriyor, ama ağrımın geneli komple belim diyebilirim, doğum başladığını nasıl anladınız çektiğiniz sancıları tarif eder misiniz🙏🏻