Sedagb mugecelikkol doktorunuz sizi yönlendirmedi mi? Kustukça vücudunuz sıvısız kalır ve bu da keton değerini oluşturur. Keton normalde idrarda çıkmaması gereken bi değer. Benim doktorum bana serum taktırıyordu öyle olduğunda.
mugecelikkol benim idrarda çıktı sağlık ocağında daha doktorumla görüşmedim sıvı iç bol bol aç kalma dediler o gün bütün gün açtm ama su bile içmemiştm tamam dedm bakalm inşallah iyi çıkar