Merhaba arkadaşlar üç gün önce ultrasona girdim. Bebek görünmeyince alttan bAktı doktor. Bebek 6+3 günlüktü ama kese 5 haftalıkmış. Kalp atışları iyi ama kese büyümezse kalbi durabilir, düşük olabilir dedi doktor. Yarın bir profesöre görümcem ama korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı acaba? 🙁