Güzel anneler. Anne olmak isteyenler…
10 dakikada bir wc gidiyorum hafif de kasık ağrım var. Acaba suyum mu gidiyor idrarla. Aklıma başka bişey gelmiyor. Yarın doktor kontrolüm var. 37+2 deyim. Yıldım wc gitmekten. Bebek hala yukarıda kıpır kıpır. Son 3 saattir hayatımdaki toplam wc gittiğim kadar tek seferde gittim yani. Sizler ne durumdasınız…