Bende 6 haftalıkkne gitmiştim lekelenmem vardı diye ultrasona koydular yoksa yaşadığım ülkerr 3 aya kadar muayene etmiyorlar ultrasona koymuyorlar şimdi 8 haftalığım 12 haftayı beklemem gerek aça hiç hamilelik belirtim yok çok üzülüyorum haftaya özele gideceğim