Jale34 Kızlar dokuz haftalık hamileyim kabızlık sorunu yaşıyorum bu bebeğe zarar verecek diye korkuyorum daha önce bir düşük yaşadım bu sefer de çok hassasım acaba bebeğeme bir zararı olurmu bu durumun ?
Minay Jale34 neseinan13 kabızlık bi zarar vermiyormuş ama insan endişeleniyor her ne kadar da olsa bende kansızlıktan çok çektim ne kadar zarar vermez deseler de ben kabız olduğumda ya kırmızı lekelenme yada kahverengi akıntı olurdu hala kabız olduğumda kahverengi akıntı oluyor o yüzden riske atmamak gerekiyor ben kabızlığı kırmızı pancar ile çözdüm kırmızı pancarın tursusunu kurdum suyunu içip tursuyu da yiyince 1 saate rahat çıkıyorum tuvalete magnezyum kullanıosanız günde 2 kez içmek fayda ediyor tabi bol bol su
mervayd1n Jale34 neseinan13 kızlar bebeğe zarar vermez fakat sizde şuan olmassa önlem alınmadığı sürece ilerde hemoroid sebebi olabilir … muz yemeyin , kayısı ve inciri küçük küçük doğrayıp kaynatın sonra blendırdan geçirin capyy meyve suyu gibi kıvam oluyor koyu ister öyle ister biraz saha sulandırarak tüketin . Bu karışım valla 9 ay boyunca geçerli .. o kadar dikkat etmeme ve kabız olmamış olmama rağmen son haftalarım gerçi ama bebek baskısı sonucu hemoroidim oluştu hoş bi durum değil dikkat edin derim
neseinan13 mervayd1n kızımda da oldu aynı şekilde doktora gittim dediğin gibi geç gitsem.hemoroid ameliyat gerekecekti doktorun verdiği ilaçlarla düzeldi ama ara ara oluyor ben ne bi şey yiyebiliyorum ne içebiliyorum hele icecek içtigim gibi afedersin atıyorum
Fabulas mervayd1n yaa bende aynısını yaptım cappy gibi oluyor evet;)) faydasını gördüm herkes yapmalı hem vitaminli bi içecek💐
Tgcclskn Jale34 çok şükür hiç sorun yaşamadım ama kayınvalidem kayısıları kaynatıp blenderdan geçiriyor meyve suyu olarak içiyorum hem sağlıklı gaz ve kabizklliga iyi geliyor bunu deneyebilirsin canim
hhulyas Jale34 ben kan ilacına başlayınca kısa bir süre sıkıntı yasamistim. o dönemde de geceden bir bardağa bir tane ceviz iki kayısı koyup üzerine su ekledim. sabah ac karna hem kayışı ve cevizi yedim hem de suyunu içtim. çok işe yaradı. bir de gece yatmadan önce metabolizmanizi hızlandıracak bir tane taze meyve yiyin. benim için armuttu mesela.
Crn1996 Jale34 bebeğe bir zararı olmaz ama yinede kendinizi çok zorlamayın kuru kayısı tüketin bol bol üstüne su için armut tüketin o haftalar benim de oluyordu şimdi çok şükür yok🙏🏻
Serene001 Jale34 ilk aylarda bende de oldu 3 gün üst üste zeytin yağı içtim düzeldi 3 gün sonunda geçmezse duruma göre içmeye devam et fazla kaçırma saf zeytin yağı