Pnrtrz Kızlar 36. Haftaya gırdık ama kasıklarıma sancı gırıyor ara ara bunlar gercek dogum sancılarının yakında olacağınımı gosterıyor acaba ? Sızde varmı sancı gıbı bıseyler?