Aselberen14 Merhaba sezaryen sonrası normal dogum yapan varmı ve tecrubelerınızı yazar mısınız ben ilk dogum um sezaryandı ve 6 yıl gectı 2.sını normal dusunuyorum tecrubelerınıze ıhtıyacım var tesekkurler