Arkadaşlar kardeşim covid geçirdi evde herkese bulaştı babamlar atlatırız diye pek ilac içmek istemediler ama bu daha da onları kötü yaptı karantinanın biteceği gün çok hasta olunca test yaptilar potizif cikti ve yine 10 gün karantinaya girdiler ilaç kullandılar cumartesi bitti bugün hastalanmış yine ambulans la hastaneye yatış yapıldı sizden tek ricam ne olur babam için dua istiyorum neolur tüm hastalara rabbim acil şifa versin hepinizden ALLAH razi olsun 🤲🤲🤲😭