Benaytemel hamilelik = panik duygusu demekmiş😅 ben de ilk başlarda en ufak şeyde panikliyordum zamanla alıştıkça her şey daha doğal gelmeye başlıyor😊 size tavsiyem doktorunuz telefon numarasını almanız böylelikle sizi huzursuz eden bi durum olduğunda doktorunuz sizi daha iyi yönlendirir 😊