burcutet açıkcası sezeryandan da korkuyorum 🙈 nabzım hep çok yüksek doktorum ve ebem böylen devam ederse Doğumda bebeği etkileyebileceğini söyledi. Eğer ben sakin olursam Doğum normal ilerlermiş. Bende çok panikli biri olduğum için kendime güvenemedim. Bu yüzden de vazgeçtim